Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Startpaket - Bil 1 14900:-

10x körlektioner på 55 minuter, komplett teoripaket, riskettan, risktvåan, lån av bil till körprov samt syntest.
    Ordinarie pris: 15900:- | Spara 1000:-

• Startpaket - Bil 2 19075:-

15x körlektioner på 55 minuter, komplett teoripaket, riskettan, risktvåan, lån av bil till körprov samt syntest.
    Ordinarie pris: 20575:- | Spara 1500:-

• Startpaket - Bil 3 23250:-

20x körlektioner på 55 minuter, komplett teoripaket, riskettan, risktvåan, lån av bil till körprov samt syntest.
    Ordinarie pris: 25250:- | Spara 2000:-

• Startpaket - Bil 4 27425:-

25x körlektioner på 55 minuter, komplett teoripaket, riskettan, risktvåan, lån av bil till körprov samt syntest.
    Ordinarie pris: 29925:- | Spara 2500:-

• Paketpris - 5x körlektioner 4375:-

5 körlektioner på 55 minuter.
    Ordinarie pris: 4675:- | Spara 300:-

• Handledarkurs 500:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är aktuell för både handledare och elev, båda måste med andra ord gå kursen för att få övningsköra tillsammans.

• Körlektion 55 minuter 935:-

55 minuter lång körlektion med erfarenhet trafiklärare, anpassad efter din personliga utbildningsplan.

• Teoripaket - Digitalt 2200:-

I vårt teoripaket ingår inskrivning med access till Elevcentralen där du får ett personligt utbildningskort och utbildningsplan. Du får också vårt kompletta digitala teorimaterial som innehåller nödvändig teoretisk kunskap för att klara teoriprovet. Här kan du arbeta med teorifrågor, göra övningar och testa dina kunskaper med olika former av övningsprov. I teoripaketet ingår även 4 lärarledda teorilektioner via Zoom. Naturligtvis finns vi nära till hands om du skulle behöva ha extra hjälp!

• Riskettan 915:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3.5h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 2500:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar.

• Lån av bil till uppkörning 935:-

Låna samma bil som du haft körlektioner i till ditt körprov för att vara så bekväm och avslappnad som möjligt.

Moped (AM körkort)

• Paket - AM Körkort 5500:-

Komplett utbildning som innehåller all obligatorisk teori samt praktik. Klass 1 gäller moped som får färdas i max 45km/h. Det är denna utbildning som krävs för EPA/A-traktor.

MC (A körkort)

• Startpaket - MC 1 12860:-

4x körlektioner på 80 minuter inklusive lån av utrustning, komplett teoripaket, riskettan, risktvåan, uppvärmningslektion och lån av MC med utrustning till körprov samt syntest.
    Ordinarie pris: 13360:- | Spara 500:-

• Startpaket - MC 2 15140:-

6x körlektioner på 80 minuter inklusive lån av utrustning, komplett teoripaket, riskettan, risktvåan, uppvärmningslektion och lån av MC med utrustning till körprov samt syntest.
    Ordinarie pris: 16140:- | Spara 1000:-

• Startpaket - MC 3 17420:-

8x körlektioner på 80 minuter inklusive lån av utrustning, komplett teoripaket, riskettan, risktvåan, uppvärmningslektion och lån av MC med utrustning till körprov samt syntest.
    Ordinarie pris: 18920:- | Spara 1500:-

• Startpaket - MC 4 19700:-

10x körlektioner på 80 minuter inklusive lån av utrustning, komplett teoripaket, riskettan, risktvåan, uppvärmningslektion och lån av MC med utrustning till körprov samt syntest.
    Ordinarie pris: 21700:- | Spara 2000:-

• Körlektion 1390:-

Körlektion på 80 minuter med utbildad trafiklärare.

• Teoripaket - Digitalt 1900:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online. I paketet ingår det även lärarledda teoriforum och lektioner på trafikskolan.

• Riskettan 900:-

Denna kurs lyfter fram risker som är speciella för motorcyklister och ger teoretisk kunskap om beteenden som är riskfyllda. Utbildningen ger dig kunskap och insikt om problemen med alkohol, andra droger och trötthet i samband med körning och en rad andra säkerhetsfrågor som till exempel olika typer av skyddsutrustning, däck, bromsar, olika väglag med mera.

• Risktvåan 3500:-

Riskutbildning del 2 kräver körvana på motorcykeln och innefattar hastighet, säkerhet samt körning under särskilda förhållanden. All skyddsklädsel och fordon tillhandahålles av trafikskolan. All körning sker med komplett skyddsutrustning.

• Lån av MC till körprov 1500:-

Lån av motorcykel till ditt körprov med trafikverket.

Släp

• Paketerbjudande - B96 5630:-

2x körlektioner på 120 minuter, lån av bil och släp till körprovet samt 60 minuters uppvärmning innan prov.
    Ordinarie pris: 6150:- | Spara 520:-

• Paketerbjudande - BE 7530:-

2x körlektioner på 120 minuter, syntest, teoripaket för BE, lån av bil och släp till körprovet samt 60 minuters uppvärmning innan prov.
    Ordinarie pris: 8050:- | Spara 520:-

• Extra körlektion med släp 2050:-

En extra körlektion på 120 minuter med utbildad trafiklärare. Samma pris gäller för både B96 såväl som BE.